Програмне забезпечення для бізнесу

зроблено в Україні

Сервісне обслуговування

Система управління підприємством є більш складним і багатофункціональним програмним продуктом, ніж звичайний офісний додаток. Щоб максимально ефективно використовувати її у своїй роботі, підприємству необхідно якісне обслуговування системи.

У процесі експлуатації системи управління підприємством виникає ряд завдань, таких, як:

  • Перевірка поточного стану бази даних та її технічне обслуговування (оптимізація та підвищення швидкодії);
  • Створення резервних копій бази даних;
  • Відновлення бази даних після збою апаратної частини ПК;
  • Консультування і навчання користувачів;
  • Реєстрація в системі нових користувачів;
  • Розширення функціональних можливостей системи;
  • Зміна логіки роботи системи, створення нових документів, довідників;
  • Створення нових звітів, інструментів.

Для вирішення цих питань користувачі системи, як правило, звертаються до відділу підтримки IT- компанії, яка є постачальником цієї системи. У всіх IT-компаніях послуги з підтримки і супроводу програмного забезпечення надаються на платній основі.

Компанія GMS Service піклується про зручність для своїх клієнтів, максимально спрощує і здешевлює процес обслуговування.

Уклавши договір на сервісне обслуговування можна значно скоротити витрати, пов'язані з експлуатацією системи, і отримувати:

  • Безкоштовні консультації в межах часу, передбаченого умовами договору;
  • Безкоштовне технічне обслуговування баз даних;
  • Безкоштовне отримання оновлень програмних модулів;
  • Безкоштовне встановлення або перевстановлення системи або окремих її модулів (без виїзду до клієнта);
  • Оперативність реакції на звернення згідно з пріоритетами звернень;
  • Закріплену за підприємством групу фахівців, які знають специфіку проекту і можуть надати компетентну підтримку.