Сервісне обслуговування
Система управління підприємством є більш складним і багатофункціональним програмним продуктом, ніж звичайний офісний додаток. Щоб максимально ефективно використовувати її у своїй роботі, підприємству необхідно якісне обслуговування системи.
У процесі експлуатації системи управління підприємством виникає ряд завдань, таких, як:
- Перевірка поточного стану бази даних та її технічне обслуговування (оптимізація та підвищення швидкодії);
- Створення резервних копій бази даних;
- Відновлення бази даних після збою апаратної частини ПК;
- Консультування і навчання користувачів;
- Реєстрація в системі нових користувачів;
- Розширення функціональних можливостей системи;
- Зміна логіки роботи системи, створення нових документів, довідників;
- Створення нових звітів, інструментів.
Для вирішення цих питань користувачі системи, як правило, звертаються до відділу підтримки IT- компанії, яка є постачальником цієї системи. У всіх IT-компаніях послуги з підтримки і супроводу програмного забезпечення надаються на платній основі.
Компанія GMS Service піклується про зручність для своїх клієнтів, максимально спрощує і здешевлює процес обслуговування.
Уклавши договір на сервісне обслуговування можна значно скоротити витрати, пов'язані з експлуатацією системи, і отримувати:
- Безкоштовні консультації в межах часу, передбаченого умовами договору;
- Безкоштовне технічне обслуговування баз даних;
- Безкоштовне отримання оновлень програмних модулів;
- Безкоштовне встановлення або перевстановлення системи або окремих її модулів (без виїзду до клієнта);
- Оперативність реакції на звернення згідно з пріоритетами звернень;
- Закріплену за підприємством групу фахівців, які знають специфіку проекту і можуть надати компетентну підтримку.