Програмне забезпечення для бізнесу

зроблено в Україні

GMS Ресторан

GMS Ресторан - фронт-офісний додаток, призначений для автоматизації робочих місць закладів громадського харчування - кафе, барів, ресторанів.

Програма вирішує завдання обслуговування відвідувачів - управління столиками, замовлення страв, резервування столиків, надання знижок, розрахункові операції, оперативний контроль роботи закладу.

Підтримується робота зі зчитувачами магнітних карт, кухонними принтерами, чековими принтерами, фіскальними реєстраторами.

Інтерфейс фронт-офісного додатка GMS Ресторан розроблений спеціально для використання на сенсорних екранах і являє собою вікна, в області яких розташовані кнопки об'єктів програми (користувачі, столики, страви, класифікатори страв і модифікатори), кнопки прокрутки і командні меню. Одне вікно може бути розділене на кілька робочих областей, в кожній з яких розташовуються кнопки, що відповідають за виконання різних дій.

При розробці інтерфейсу було приділено особливе значення кольоровому оформленню. Один і той же об'єкт на екрані може бути зафарбований в кілька кольорів, залежно від його стану. Наприклад, візуально відрізняються зайняті і вільні столики на мапі залу. Також кнопка страви в замовленні має свій колір, що залежить від поточного стану страви (нова, замовлена, подана).

1. Вікно управління столиками

Вікно управління столиками відкривається відразу ж після входу в програму. У цьому вікні ви можете вибрати цікавий для вас зал, перейти до потрібного столика, резервувати столики. Також працювати з касовими операціями та звітами, блокувати робоче місце і змінювати облікові записи.

Вікно управління столиками складається зі списку залів, простору столиків і панелі управління столиками і замовленнями.

  • Список залів - на панелі залів розташовані кнопки для переходу до певного залу (групи столиків). На кнопці кожного залу виводиться ім'я залу і іконка (графічне зображення) залу.
  • Простір столиків - в області виводиться список всіх столиків, що відносяться до вибраного залу. Столики відображаються у вигляді списку і кожному столику відповідає кнопка фіксованого розміру, або у вигляді карти - схеми, на якій кожен столик відображається у вигляді графічного елементу. Розстановка столиків на карті, а також їх форми і розміри відповідають фактичному стану столиків в залі ресторану.
  • Панель управління столиками і замовленнями - це набір основних команд для роботи офіціантів і адміністраторів закладу із замовленнями, рахунками та звітами.

Після першого входу в додаток простір столиків відображається у вигляді списку. Але якщо ви хочете побачити заклад у вигляді карти, необхідно скористатися кнопкою Карта залу, після натискання на яку ви побачите таку картинку:

Якщо ви вибрали режим списку, то на кнопці столика відображається наступна інформація:

  

Якщо столик зайнятий, то на ньому відображається загальна сума відкритих замовлень, а також кількість відвідувачів;

 

 

 

На вільному столі відображається його номер або ім'я;

 

 

 

Також, на вільному столі відображається час найближчого резерву.

 

 

2. Управління змінами

У режимі використання змін робота офіціантів із замовленнями та рахунками можлива тільки в рамках відкритої зміни. При відкритті кожен співробітник закладу, що працює в зміну, призначається на певну посаду. Так адміністратор завжди зможе контролювати час відкриття та закриття зміни, а також стежити за виконанням обов'язкових звітів на всіх касових апаратах, на яких проводилася робота в період зміни, оскільки для цього необхідне введення його пароля.

Відкриття зміни

Для відкриття зміни адміністратору потрібно натиснути всього три кнопки. Послідовність дій наочно зображена на малюнку.

Після відкриття зміни адміністратор може розподілити працівників за посадами. При чому, один і той же працівник може займати кілька різних посад в рамках однієї зміни (наприклад, бути і адміністратором і офіціантом) або займати різні посади від зміни до зміни (наприклад, в одній зміні бути адміністратором, в іншій - офіціантом).

3. Формування замовлення

Вся робота офіціанта із замовленнями столика проводиться у Вікні управління замовленням. Для створення нового замовлення потрібно вибрати у Вікні управління столиками потрібний зал, а в ньому столик, для якого створюється порожній рахунок. Для додавання страв у замовлення зі списку категорій виберіть потрібну категорію, потрібну групу, а в ній товар. Наприклад: категорія "Кухня", группа "Гарячі страви", товар "Картопля". Також для більш швидкого пошуку страв можна скористатися інструментом Підбір по каталогу. Для зміни кількості активної страви на одну одиницю можна скористатися кнопками "+" і "-".

Обраний товар автоматично додається на панель замовлення тільки після вказування кількості відвідувачів столика у вікні Параметри нового чека.

Черговість подачі страв

За замовчуванням всі страви в рахунку мають нульову (невизначену) подачу і відображаються на панелі замовлення в порядку їх додавання. При відправці замовлення з невизначеною подачею страв персонал кухні не має уявлення про те, в якій послідовності слід їх готувати. Установка порядку подачі дозволяє персоналу кухні згрупувати страви по порядку подачі для візуального контролю офіціантом свого замовлення. Також можна встановити конкретний час подачі страви.

Відправка замовлення на кухню

По завершенню формування рахунки, встановлюється черговість або час подачі для окремих страв і замовлення відправляється на кухню. Після відправки можна продовжувати роботу з формування рахунку, додавати нові страви або скасовувати замовлені. Але обов'язково відправляти замовлення на кухню кожен раз після внесення змін.

4. Вікно модифікатора товару


До кожної сказаної страви є можливість підібрати як загальні модифікатори, доступні для всіх страв, так і специфічні, доступні для конкретної страви. Наприклад можна додатково додати потрібну кількість солі, спецій, температуру страви, ступінь засмаження і т.д.

Вікно модифікатора товару містить:

1. Список доступних модифікаторів - на панелі розташовані кнопки можливих модифікаторів.
2. Список обраних модифікаторів - на панелі розташовані кнопки модифікаторів, доданих до поточної страви.
3. Панель управління модифікаторами - на панелі вказується рівень застосування того чи іншого модифікатора до страви. Наприклад, 1 - "трохи", 2 - "помірно", 3 - "багато". Мінімальна і максимальна значення рівня кожного модифікатора обмежується налаштуваннями системи.

5. Закриття рахунку

Після того як всі побажання гостя враховані, він смачно провів час і готовий його оплатити, можна приступати до процедури закриття рахунку. Послідовність виконуваних дій показує наступне зображення.

У системі реалізована можливість розрахунку відвідувача трьома формами оплати - готівкова (рис.1), платіжною карткою (рис. 2) або змішана оплата - частково готівкою, частково картою (рис. 3).

Смачно нагодовані і задоволені відвідувачі, а також їх кількість - це те, до чого повинні прагнути і власник, і управляючий і персонал закладу. Щоб заманити якомога більшу кількість клієнтів і зробити їх своїми постійними гостями у вас є можливість формувати найрізноманітніші програми лояльності, акції, позиційні, чекові знижки, бонуси та дисконтні картки. На зображеннях нижче ви побачите приклади формування деяких програм лояльності.

Знижка на позицію

Вікно дисконтної карти

Знижка відсотком

 

 Знижка сумою

6. Закриття зміни і Додаткові звіти
 
По завершенню робочого дня, коли всі ваші гості розійдуться по домівках в очікуванні наступної можливості відвідати ваш заклад, адміністратор має закрити зміну і провести ряд обов'язкових службових операцій. Натиснувши на кнопку "Додатково" у Вікні управління столиками на екранах з'явиться вікно з переліком звітів, виконання яких підтримує модуль GMS Ресторан.

У списку, звітів адміністратор вибирає потрібний, вказує, при необхідності, додаткові параметри звіту і підтверджує формування.

Сформований звіт відкривається у Вікні попереднього перегляду, звідки його можна відправити на принтер. Нижче наведено приклад друкованої форми звіту за офіціантами.

Також, стандартна поставка модуля GSM Ресторан містить наступні додаткові звіти:

  • Друк виконаних Z-звітів - повторний друк оборотів по касі за будь-який обраний день.
  • Друк закритих рахунків - повторний друк будь-якого вже закритого рахунки за будь-який день.
  • Продажі за офіціантами - звіт з продажу по офіціантах за вибраний період в розрізі категорій страв.
  • Реєстр закритих рахунків - загальна сума продажів в розрізі рахунків за обраний період.