Програмне забезпечення для бізнесу

зроблено в Україні

GMS Дисконтна Система

Для торгового підприємства або підприємства сфери обслуговування завдання залучення нових і утримання постійних клієнтів за допомогою програм лояльності є визначальним. Сучасного покупця вже не здивувати звичайної фіксованою знижкою, відповідно, зріс і рівень вимог до проведених маркетингових заходів.

Модуль GMS Дисконтна Система - потужний інструмент у руках маркетолога, призначений для:

  • визначення правил роботи різного роду маркетингових акцій, починаючи від найпростіших фіксованих знижок на відсоток або суму, і закінчуючи складними акціями, які враховують безліч факторів (загальна сума чека, наявність в чеку певних товарів в певній кількості, час і місце здійснення покупки і т.п .);
  • налаштування правил взаємодії акцій - акції можуть взаємодіяти між собою за принципом послідовного накладання або додавання знижок, або ж бути повністю несумісними;
  • налаштування повідомлень касиру - касир завжди буде знати про те, які акції проходять зараз, і зможе проінформувати про це покупця.

Технології, що лежать в основі модуля GMS Дисконтна Система, дозволяють налаштувати практично будь-яку акцію, причому налаштування займає зовсім не багато часу.

Незважаючи на все різноманіття маркетингових інструментів, їх можна привести до наступних основних механік:

  • Ручна знижка на позицію - відсоток або сума знижки зазначається вручну на одну позицію чека.
  • Ручна знижка на чек - відсоток або сума знижки зазначається вручну, знижка застосовується до всіх товарів чека.
  • Ручна знижка на групу - відсоток або сума знижки зазначається вручну, знижка застосовується до товарів, зазначених у налаштуванні акції.
  • Індивідуальна - відсоток знижки зчитується з властивостей дисконтної карти, не залежить від накопичень.
  • Накопичувальна - відсоток знижки залежить від суми попередніх покупок клієнта. Визначається за дисконтною карткою.
  • Накопичувальна за період - окремий випадок накопичувальної. Відсоток знижки залежить від суми попередніх покупок клієнта за певний період часу (наприклад, за поточний календарний рік). Визначається за дисконтною карткою.
  • Кошик товарів - при покупці набору товарів на один з них надається знижка. Наприклад, 1 + 1 = 3 (третій товар безкоштовно); 50% на другий товар.
  • Кошик з подарунком - окремий випадок Кошика товарів. Замість знижки видається подарунок, якого немає у вільному продажу. Система контролює виконання умов видачі подарунка.
  • День народження клієнта - для власників дисконтних карт в заданий період до і після дня народження клієнта діє підвищена знижка.
  • Знижка на чек - при виконанні умов (наприклад, при покупці на певну суму або купівлі певного товару) на весь чек автоматично надається знижка.
  • Знижка на групу товарів - знижка автоматично надається на певну групу товарів.
  • Сезонна знижка - знижка надається в залежності від заданого розкладу на весь товар або певні групи товару.
  • Мережеві акції - програма лояльності, що діє в кількох торгових мережах, що працюють на різних системах. Сума накопичень і відсоток знижки зчитуються безпосередньо з дисконтної картки (карта з чіпом).
  • Бонусні системи - за кожну покупку клієнту - власнику дисконтної картки нараховуються бонуси, які можна використовувати в якості оплати за певними правилами. Нараховані бонуси можуть зберігатися як в інформаційній базі пакету GMS Office Toolsтм, так і в зовнішніх системах.
  • Штрихкод на чеку - при виконанні умов акції, фіскальний реєстратор або чековий принтер в кінці чека додруковує штрихкод з рекламною інформацією, який можна використовувати для розрахунку двома способами: як купон (знижка на суму) або як одноразову дисконтну карту (знижка в %).
  • Комплексне меню - зручний інструмент швидкого підбору страв з усіх доступних варіантів за фіксованою ціною. Виключає можливість помилки офіціанта в процесі формування замовлення.

Не існує таких програм лояльності, які неможливо налаштувати за допомогою Модуля GMS Дисконтна Система.

Відзначимо, що якою б складною не була система знижок, вона жодним чином не уповільнює швидкість обслуговування покупців на касовій зоні - діючі в даний момент знижки надаються максимально швидко - автоматично або вручну через зручний інтерфейс.

Тісна інтеграція модуля з фронт-офісними додатками GMS Торговий Клієнт, GMS Ресторан, GMS Fast Food забезпечує миттєвий запуск налаштованих акцій в роботу на касовій зоні.

Не менш важливо після запуску якої-небудь маркетингової активності оцінити її ефективність. Для цього інформація по використанню акцій дуже докладним чином накопичується в базі даних, що в свою чергу дає можливість:

  • абсолютно достовірно оцінювати вплив тієї чи іншої акції на обсяг продажів;
  • аналізувати ефективність проведення акції, її впливу на прибуток;
  • вести персоніфікований облік покупців - власників дисконтних карт;
  • оцінювати динаміку клієнтської бази;
  • проводити сегментацію клієнтської бази;
  • виявляти можливості і переваги груп покупців з метою розробки індивідуальних пропозицій.