Програмне забезпечення для бізнесу

зроблено в Україні

Часті запитання

GMS Аналізатор

В даному розділі зібрані основні питання, що виникають у користувачів при роботі з модулем GMS Аналізатор.

Запитання

Причина

Вирішення

1

Чому звіт не відображається в списку?

Для користувача не призначені права доступу до звіту

Звернутися до адміністратора системи

Звіт був переміщений в іншу групу або перейменований

Подивитися групи всіх звітів і знайти потрібний

2

Чому при запуску звіту виникає помилка: " Divide by zero error encountered" ?

В одного з товарів відсутній ціна

Перевірити наявність цін продажу для поточного товару у Прайс-листі

Кількість одного з товарів = 0

Перевірити наявність залишку товару

Некоректне внесення формули для розрахунку

Звернутися до адміністратора системи

3

Чому в звіт потрапляють не всі дані?

При побудові звіту використовується один з фільтрів (Обробки і Підготовки)

При запуску звіту зняти прапорець у полі Використовувати фільтр обробки або Використовувати фільтр підготовки

4

Чому звіт не відображає ніяких даних?

Користувач використовував фільтр обробки звіту одночасно з фільтром підготовки звіту

Зняти один з прапорців (у полі Використовувати фільтр обробки або Використовувати фільтр підготовки)

5

Звіт виконується майже годину і при цьому все ще залишається на стадії 67%. Які причини?

Звіт, сформований за період 1 рік, запущений одночасно кількома користувачами

Рекомендується запускати такі звіти по черзі

6

При запуску на виконання звіту за період, що перевищує два місяці, видається помилка: "Об'єкт уже був відкритий", або повідомлення про те, що для обробки звіту не достатньо пам'яті. Що може бути причиною?

Під час обробки звіту за період, що дорівнює 1 року, Аналізатор займає більше 2 Гб оперативної пам'яті, внаслідок чого видається одна з двох помилок

Звернутися до адміністратора системи

7

Чому не відбувається вивантаження звіту Аналізатора в Excel?

Проблема в поточній версії додатка

Звернутися до адміністратора системи

На ПК не встановлено додаток Excel: вивантаження в такому випадку виконати неможливо

Звернутися до адміністратора системи

8

Чому у звіті Фінансовий результат не відображаються суми комісії за еквайринг?

Ознака нарахування комісії по еквайрингу не віднесена до операційних витрат

Внести ознака "Нарахування комісії по еквайрингу" до операційних витрат в Довідник груп статей

При заповненні суми по еквайрингу не використовується Заповнити суму комісії

Після заповнення сум по еквайрингу використовувати інструмент Заповнити суму комісії

GMS Банк

В даному розділі зібрані основні питання, що виникають у користувачів при роботі з модулем GMS Банк.

Запитання

Причина

Вирішення

1

У користувача 1 порушений доступ до модуля Банк. Незважаючи на те, що у користувачів 2 і 1 доступи до модуля Банк повинні бути однаковими, користувач 1 бачить в банку не всі оплати. Які причини?

У користувача 1 немає доступу до деяких документів

Зверніться до адміністратора системи

 

GMS Банк-Клієнт

В даному розділі зібрані основні питання, що виникають у користувачів при роботі з модулем GMS Банк-Клієнт.

Запитання

Причина

Вирішення

1

Чому з'являється помилка при спробі імпорту виписки?

У користувача немає доступу до файлу налаштувань імпорту

Зверніться до адміністратора системи

2

При завантаженні даних через Банк-Клієнт виникає помилка: "Не вдається підключиться до бази даних, загальний збій. Неможливо відкрити розділ реєстру".

Вказаний невірний рядок підключення

Зверніться до адміністратора системи

3

Чому виникає помилка при запуску шаблону?

Неправильне налаштування шаблонів імпорту

Зверніться до адміністратора системи

За вказаним шляхом вже існує файл із заданим ім'ям, з цієї причини новий тимчасовий файл не може бути створений

Перейменувати файл імпорту

Обраний невірний сервер при відкриванні програми

Вибрати потрібний сервер для роботи з додатком

При експорті виписки вибрано російську мову, шаблон налаштований на використання українських найменувань стовпців

Вибрати українську мову при експорті виписки

Відсутні права доступу до папки сервера

Зверніться до адміністратора системи

4

Чому шаблони імпорту даних відсутні в банк-клієнт?

У параметрах додатку невірно вказано шлях до шаблонів

Зверніться до адміністратора системи

 

GMS Бізнес

В даному розділі зібрані основні питання, що виникають у користувачів при роботі з модулем GMS Бізнес.

Запитання

Причина

Вирішення

1

Чому не вдається зберегти доданий товар?

Не заповнені всі обов'язкові поля для доданого товару

Заповнити обов'язкові поля документа

Додаток знаходиться в режимі демонстраційній версії

Дивіться розділ "Загальні питання"

2

Не створюється автоматично нова партія при прибуткуванні товару, в чому причина?

Не встановлене налаштування для автоматичного створення партій

У Загальних настройках (Сервіс-> Загальні налаштування) на вкладці Ціни відзначити прапорець у полі Завжди створювати нову партію (Бізнес)

3

Чому неможливо продати товар?

Недостатня кількість товару на залишках

Перерахувати поточні залишки товару, перевірити наявність товару на залишках

4

Чому після розрахунку інвентаризації різниця сум не відповідає різниці кількості?

Відбувався рух товару в день після заповнення документа

Необхідно видалити розрахунок інвентаризації та розрахувати інвентаризацію заново.

5

Чому в документі Прибуткування товару при створенні нової партії проставляється некоректна ціна приходу?

У Довіднику товарів для цього товару проставлена некоректна величина ставки ПДВ.

Для даного товару внести зміни в полі Відсоток ПДВ на закладці Загальні дані в Довіднику товарів.

* Для рішення GMS Ресторан

Запитання

Причина

Вирішення

1

Чому в друкованій формі Технологічна карта не відображається вихід продукту.

У калькуляційній карті не вказано значення виходу страви, дані не передаються в друковану форму

Заповнити поле Вихід в заголовку документа

2

Чому документ Розкомплектація товару не розбиває склад на комплектуючі?

Для даного товару, який необхідно разукомплектувати, не була створена Калькуляційна карта

Створити документ Калькуляційна карта для потрібного виду товару

3

Чому при створенні Калькуляційної карти на товар "Тости" некоректно розраховується ціна за порцію?

Неправильно задана основна одиниця виміру при оприбуткуванні сировини

Рекомендується оприбуткувати основну сировину - "Тостовий хліб" - в основній одиниці виміру - кг для коректного розрахунку ціни в калькуляційній карті

4

Чому дані по собівартості в Калькуляційній карті невірно розраховуються?

Невірно проводиться заповнення документа Калькуляційна карта

Перевірити коректність заповнення полів Од Вим, Од Вим Виходу і Норма закладки

5

Чому не розраховується ціна товару в Калькуляційній карті?

У ряду складових товарів не вказана ціна і собівартість

Вказати ціни продажу для всіх складових товарів

6

Чому в Реєстрі: Калькуляційна карта у карти не встановлюється прапорець Використовується?

На один товар створено дві калькуляційні карти. Додаток автоматично блокує одну з них, як невживану

Видалити непотрібну калькуляційну карту. Відзначити для використовуваної прапорець Використовується

7

Чому не копіюється Калькуляційна карта?

Карта копіювалася тим же числом, що й існуюча

Змінити дату створення нової калькуляційної карти

Консультаційні запитання:

Запитання

Вдповідь

1

Як вести облік послуг, наданих постачальником при поставці сировини (порізка, транспортування і т.д.)?

Внести суми подібних послуг на закладці Витрати документа Прихід товару. Перерахувати собівартість

2

Як прийняти ПДВ-ний товар без урахування його ПДВ?

У Довіднику товарів для поточного товару необхідно зняти прапорець у полі Ціна включає ПДВ

3

Як відбувається перевірка руху товару, при використанні звіту Баланс-Товар?

Звіт відображає всі видаткові і прибуткові документи по товару, підсумкові значення по кількості товару на початок і кінець періоду

4

Чому не всі товари повертаються на склад за чеком повернення?

Після повернення товару по базі пройшов продаж цього ж товару, який і зняв товар із залишку

5

Які основні причини недостачі вагового товару за результатами інвентаризації?

  • Природні втрати;
  • Крадіжки;
  • Пересортиця.

 

GMS Дисконтна система

В даному розділі зібрані основні питання, що виникають у користувачів при роботі з модулем GMS Дисконтна система.

Запитання

Причина

Вирішення

1

Чому не працює знижка по акції?

Акція не використовується в системі

Виправити налаштування даної акції, відзначити прапорець Використовується

Період дії знижок по акції закінчився

Встановити коректну дату закінчення дії акції

Відбувається додавання товарів зі знижками за двома несумісним акціям

Не додавати в один чек товари з несумісними акціями. Якщо акції дозволені для використання одночасно, встановити сумісність двох акцій

Акція на даний товар відсутнія в системі

Створити акцію зі знижками на відповідний товар

У Довіднику товарів для даного товару сттоїть класифікатор "Без знижки"

Прибрати прапорець у полі Без знижки для даного товару в Довіднику товарів модуля Бізнес

Некоректно налаштована акція в Дисконтної системі

Звернутися до адміністратора системи

2

Чому не надається (некоректно надається) знижка по дисконтній карті?

Неправильне налаштування акції, яка використовує дисконтні карти.

Звернутися до адміністратора системи

Відсутні записи про нарахування бонусів по карті в магазині, в якому використовувалася карта. Некоректне налаштування синхронізації

Звернутися до адміністратора системи

У налаштуваннях дисконтної картки неправильно зазначений тип ДК

Вказати потрібний тип ДК для даної карти в Довіднику дисконтних карт в модулі Бізнес

3

Чому не йде нарахування (оновлення кількості) бонусів за дисконтною карткою?

Неправильне налаштування акції

Звернутися до адміністратора системи

Для акції встановлене налаштування "Нараховувати бонуси перед наданням знижки"

Встановити настройку "Нараховувати бонуси після надання знижки"

4

Чому невірно спрацьовує повідомлення акції?

Неправильне налаштування акції

Вказати коректні умови в поле Фільтр (Вираз) для спрацьовування повідомлення в потрібній акції

5

Чому надається знижка на товари з встановленим прапорцем "Без знижки"?

Після налаштування акції, не були згенеровані процедури

Згенерувати процедури даної акції

Консультаційні запитання:

Запитання

Відповідь

1

Як налаштувати округлення ціни до одного знака при наданні знижки на групу товарів?

Налаштування округлення ціни регулюються Загальними налаштуваннями до всієї системи

2

Чому нараховані вручну бонуси не впливають на надання накопичувальної знижки?

Знижка не надається, тому бонуси внесли вручну в поле Сума бонусів (Довідник дисконтних карт в Бізнесі), а необхідно було нарахувати на ДК за допомогою інструменту Нарахування бонусів на дисконтну карту

3

Налаштована акція 30% на другий товар, чому знижка надається на усі товари?

Різний фільтр в нарахуваннях бонусів при знижці і надання самої знижки. Зверніться до адміністратора системи

 

GMS Кадри і зарплата

В даному розділі зібрані основні питання, що виникають у користувачів при роботі з модулем GMS Кадри і зарплата.

Запитання

Причина

Вирішення

1

Чому при нарахуванні відпускних документ Заробітна плата: Нарахування з типом "Нарахування відпускних" не заповнюється або заповнюється невірно?

У Довіднику типів відпусток (Довідник універсальний) були змінені коди типів. У Довіднику виплат / утримань фільтр за типами відпустки не змінили

Змінити фільтр за типами відпустки у Довіднику виплат / утримань

У Довіднику виплат / утримань змінено вираз суми з "Суми відпускних" на "Сума відпускних за період"

Змінити вираз на "Сума відпускних" для відповідного виду виплат у Довіднику виплат / утримань

Недостатньо даних для правильного розрахунку

Перевірити наявність даних у документі Наказ: Відпустка на вкладці Дані про виплати

У налаштуваннях відключено використання відпускних

У Довіднику виплат / утримань переглянути умови в групі Вик. при розрахунку СР з / п для. Поставити прапорець в полі Отп.

Не відображається нарахування відпускних

У Моніторі документа вказати документ Наказ: Відпустка як основоположний документ

У Довіднику виплат / утримань перевірити використання для налаштувань Вик. в документі з типом нарахування та наявності прапорця в полі Отп.

При нарахуванні відпускних дати документів Наказ: Відпустка і Нарахування: ЗП не належать до одного місяця

Перевірити дати використовуваних документів при нарахуванні

Основоположний документ Наказ: Відпустка був заповнений вручну, а не розрахований автоматично (немає даних Помісячно в субдетальній частині), то при такій схемі дані в ЗП: Нарахування не заповнюються

Розрахувати значення в документі Наказ: Відпустка за допомогою інструменту Розрахувати відпустку за періодами для кожного службовця

2

Чому при нарахуванні з / п в документ Заробітна плата: Нарахування не потрапляють або неправильно потрапляють нараховані суми лікарняних?

Неправильно заповнений і розрахований документ Лікарняний лист для поточного співробітника

Перевірити коректність заповнення й розрахунку документа Лікарняний лист

У Довіднику виплат / утримань для типів документа Лікарняний лист неправильно задані умови або вирази за даними видами виплат

У довіднику переглянути умови і вирази за даними видами виплат

3

Чому при розрахунку Табеля, значення відпрацьованого часу неправильно розраховуються або заповнюються нулями?

Не заповнений Довідник робіт: норми часу

Заповнити Довідник робіт: норми часу для типу робочого тижня, який вказаний у графіку робіт

Проблема в неправильному заповненні Довідника неробочих днів

Заповнити правильні значення в довіднику

Неправильно створений графік робіт у Довіднику робіт: графіки

Перевірити коректність формування графіка робіт у довіднику

У документі Наказ: прийом на роботу не проставлений графік роботи

Вказати значення в полі Код графіка робіт для відповідного співробітника в документі Наказ: прийом на роботу

4

Чому в нарахування заробітної плати не підтягується премія з виробничого наказу?

У документі Наказ: Виробничий неправильно зазначено період

Перевірити коректність зазначеного періоду документа Наказ: Виробничий

5

Чому сума нарахування в табелі за один місяць може бути більше окладу?

При використанні 5-ти денного робочого тижня в Довіднику неробочих днів для святкового дні не був встановлений прапорець Зменшувати кількість годин

У Довіднику неробочих днів для святкового дня встановити прапорець Зменшувати кількість годин

У Табелі обліку робочого часу вказано додаткову кількість відпрацьованих годин, відмінну від устанвовленних норм робочого часу для відповідного графіка робіт

Перевірити коректність заповнення даних у субдетальной частини документа Табель обліку робочого часу

На співробітника створений документ Наказ: Додатковий графік роботи

Перевірити наявність створеного документа по службовцю

6

Чому в документ Заробітна плата: Виплата може не потрапити один із співробітників?

У документі обрана форма виплати "через банк". Для співробітника, який не потрапив до списку не заповнені МФО банку і номер карт-рахунку

У Довіднику службовців на закладці Фірми ввести значення банку та номер карткового рахунку для поточного співробітника

7

Чому неможливо заповнити вручну документ Табель обліку робочого часу за службовцем?

У Довіднику службовців не встановлений прапорець Табель робочого часу вводиться вручну

Встановити прапорець Табель робочого часу вводиться вручну Фірми в Довіднику службовців

Консультационные вопросы:

Запитання

Відповідь

1

Як вказати, що співробітник вийшов з декретної відпустки достроково, без внесення змін до наказу про відпустку?

Для співробітника створити документ Наказ: Відпустка: Коригування з типом коригування Відзив, причиною - Вихід з декрету і значенням Нової кінцевої дати

Також створити документ Кадрове переміщення змінити ставку з 0 на потрібне значення ставки для співробітника в поле Кількість ставок

(починаючи з версії додатка 3.8.0.297)

2

Як почати вести кадровий облік? Заповнення основних довідників, загальний опис призначення документів.

§ Довідник відділів призначений для введення списку всіх відділів Вашої організації або корпорації.

§ Довідник посад: категорії призначений для завдання фільтрів за категоріями в Довіднику посад.

§ Довідник посад містить перелік посад і розмірів посадових окладів. Довідник робіт: типи тижня призначений для опису типів тижня. Поле Внутрішнє значення визначає чи тип робочого тижня законодавчо встановленим (з Кодексу законів про працю України).

§ Довідник робіт: норми часу призначений для встановлення норм робочого часу по місяцях зазначеного року для різних типів робочого тижня, які вибираються з Довідника робіт: типи тижні.

§ Довідник робіт: підрозділи містить перелік структурних підрозділів організації та графіків робіт, що діють за замовчуванням для даного підрозділу.

§ Поле Дата формування вказує дату з якої починає діяти підрозділ. Поле Дата розформування вказує на дату припинення дії підрозділу.

§ Довідник неробочих днів призначений для обліку неробочих днів з можливістю відбору офіційних свят і зменшення робочого часу за  законодавством по працю. Довідник використовується при автоматичному заповненні документа Табель обліку робочого часу.

§ Поле Зменшувати робочий час використовується для скорочення робочого дня на 1:00, попередньому святковому.

3

Як оформити відпустку? Створення нарахувань по відпустках, правильне редагування документів.

§ Документ Наказ: Відпустка призначений для формування наказу на відпустку співробітнику фірми та внесення в систему інформації про зміну графіка роботи співробітника на зазначений період.

§ Поля в детальній частини: Відпустка днів, Середній заробіток, Сума відпускних за замовчуванням розраховуються автоматично.

§ Кількість днів відпустки розраховують програмою автоматично.

§ Для того щоб розрахувати середній заробіток необхідно в контекстному меню вибрати команду Розрахувати середній заробіток.

§ Якщо Середній заробіток вводиться вручну необхідно виконати команду Розрахувати відпустку за періодами ... Команда Розрахувати відпустку за періодами служить для розбиття нарахованої відпустки помісячно пропорційними частинами.

§ Це необхідно для подальшого розрахунку нарахувань і утримань на частину суми відпускних, що припадають на кожен місяць відпустки, при розрахунку основної заробітної плати в кінці кожного місяця.

§ Поле Сума відпускних розраховується як добуток значень полів Відпустка днів і Середній заробіток.

§ Встановлений прапорець в поле Детально відображає дані нарахування помісячно і виплати. Дані на вкладці Дані про виплати є чисто інформаційними та необхідні тільки для аналізу коректності розрахунку Середнього заробітку.

§ Нарахування відпускних здійснюється за допомогою додаткового виду виплат з Довідника виплат / утримань.

§ Для нарахування відпускних існує документ Заробітна плата: Нарахування з типом нарахування: Нарахування відпускних.

§ Цей документ відображає нарахування відпускних. Зберігаємо документ і викликаємо Монітор документа, на вкладці Основоположні документи додаємо створений документ Наказ: Відпустка, потім виконуємо команду контекстного меню заголовка документа Заповнити службовцями і розрахувати.

§ Для того щоб відключити основоположний документ в Моніторі документа, потрібно в зазначеному документі викликати контекстне меню і вибрати команду Відключити.

§ Для виплати відпускних існує документ Заробітна плата: Виплата з типом виплати: Позачергові виплати.

4

Де знаходяться звіти по службовцях для вивантаження в M.E.Doc?

Звіти Персоніфікація, Звіт №1 ДФ. Вивантажені таблиці звітів для завантаження в M.E.Doc знаходяться по шляху, прописаному в інструменті Експорт даних .. в полі Папка

5

Де можна побачити загальні нарахування та утримання за місяць по службовцях?

Звіт Баланс: Службовець

6

Як здійснити ручне заповнення виплат та утримань в документі Заробітна плата: Нарахування?

Додати вручну запис в субдетальній частині документа Заробітна плата: Нарахування та внести необхідні суми значення виплат та утримань

7

Як оформити кадрові переміщення?

1) Оформляється за допомогою документа документа Наказ: Кадрове переміщення, який використовується для формування наказу про переміщення працівника на іншу посаду, зміни окладу та інших параметрів.

На вкладці Основне міститься інформація про підрозділ, графік робіт, умови праці, відділ, тип прийому на роботу, тип контракту та ін.

Вкладка Зарплата містить інформацію для обчислення заробітної плати співробітника. Дані на вкладці служать для формування документа Табель обліку робочого часу.

Прапорець у полі Службовець працює за сумісництвом служить для визначення роботи службовця за сумісництвом.

2) Оформляється за допомогою документа Наказ: Кадрове переміщення списком

8

Як правильно провести лікарняний лист?

Виплата допомоги по тимчасовій непрацездатності відбувається такими етапами:

1) Створення документа Лікарняний лист.

Документ Лікарняний лист призначений для нарахування допомоги по тимчасовій непрацездатності та обліку звільнення співробітника від роботи, у зв'язку з тимчасовою непрацездатністю.

Створення лікарняного листа здійснюється шляхом заповнення всіх обов'язкових полів.

Поле Первинний визначає статус лікарняного листа: первинний або продовжений.

Документ Лікарняний лист містить 3 вкладки.

Вкладка Основне містить період звільнення і розрахунок виплат для лікарняного листа.

Для розрахунку відсотка оплати лікарняних використовується поле Страховий стаж з документа Наказ: Прийом на роботу

Вкладка Дані про заробіток містить дані для розрахунку середньоденного (середнечасового) окладу. Вкладка Допомога по місяцях містить дані нарахованої допомоги по місяцях за період тимчасової непрацездатності.

2) Перевірка існуючих видів виплат у Довіднику виплат / утримань

3) Заповнення документа Табель обліку робочого часу

4) Створення документа Заробітна плата: Нарахування з видом нарахування Нарахування з / п за місяць

5) Створення документа Заробітна плата: Виплата

 

GMS Менеджер паролів

В даному розділі зібрані основні питання, що виникають у користувачів при роботі з модулем GMS Менеджер паролів.

Запитання

Причина

Вирішення

1

З якої причини виникає помилка при спробі зміни паролів для користувачів?

Відбувається спроба ввести новий пароль при вході в додаток

Рекомендовано вводити старий пароль для входу в додаток

Невірно вводиться пароль за замовчуванням

Перевірити коректність введення пароля

 

GMS Ресторан

В даному розділі зібрані основні питання, що виникають у користувачів при роботі з модулем GMS Ресторан.

Запитання

Причина

Вирішення

1

Чому при спробі входу в програму виникає повідомлення про помилку: "Помилка роботи з портом. Можливо порт вже відкритий іншою програмою"?

ЕККА фізично не підключений до порту

Перевірити фізичне підключення ЕККА. Якщо ЕККА підключений, зверніться до адміністратора системи

Спроба повторного входу в програму

Перевірити наявність вже відкритої програми. Якщо додаток не відкритий, зверніться до адміністратора системи

2

Чому видається повідомлення про неспівпадіння балансів при вході в додаток?

Було здійснено аварійне закриття програми, в наслідок чого частина даних не зафіксувалася в базі даних або ЕККА

Зверніться до адміністратора системи

3

Чому в меню не відображається нова заведена страва?

Страва віднесена до неправильної категорії меню

Віднести страву до використовується в меню категорії товарів у Довіднику товарів модуля Бізнес

Некоректне налаштування синхронізації. Дані не копіювалися в довідники

Зверніться до адміністратора системи

4

Чому невірно вказується ціна товару в чеку?

Для поточного ЕККА невірно вказаний склад, що використовує ціни іншого прайс-листа

Зверніться до адміністратора системи

У чек пробиваються товари, що беруть участь в акції

Перевірити наявність товарів по акції

5

Чому немає можливості скасувати знижку на позицію, виникає повідомлення "У вас немає доступу до зміни знижки"?

Користувач не має доступу до зміни знижки

Зверніться до адміністратора системи

6

Чому не друкується чек?

Закінчилася чекова стрічка

Замінити чекову стрічку

Невірні налаштування в довіднику ЕККА

Зверніться до адміністратора системи

Проблема з використовуваним принтером

Перепідключіть принтер, якщо проблема не вирішилася зверніться до адміністратора системи

7

При закритті чека з'являється помилка: «Виконувана команда не дозволена для поточного фіскального режиму принтера. Помилка закриття чека ».

Застаріла версія додатка ТК

Зверніться до адміністратора системи

Перед створенням чека повернення касиром був зроблений службовий винос всієї готівки в касі, через що реєстратор не давав зробити повернення

Ввести потрібну суму внеску і закрити чек повернення

Неправильне налаштування підключення до ЕККА

Зверніться до адміністратора системи

8

Помилка «ЕККА не відповідає». Які причини?

ЕККА не підключений до мережі

Перевірити підключення ЕККА, якщо все в порядку зверніться до адміністратора системи

Справність сполучних кабелів

Перевірити підключення ЕККА, якщо все в порядку зверніться до адміністратора системи

Консультаційні запитання:

Запитання

Відповідь

1

Як зайти в додаток без допомоги картки доступу?

Для переходу в режим авторизації без використання карток закрийте вікно реєстрації карткою одинарним натисканням в області вікна. Після чого відкривається вікно Меню входу. Виберіть у ньому пункт Стандартний вхід (одинарне натискання). Відкривається розширений діалог входу в додаток, в якому вводиться ім'я користувача та пароль, а також вибирається база даних (сервер), до якої здійснюється підключення. При відсутності клавіатури скористайтеся віртуальною клавіатурою, розташованої в цьому ж вікні

2

Чому кількість відмін в Z-звіті не відповідає реальній кількості скасованого товару?

Розраховується кількість фактів скасування, а не самого товару

GMS Фінанси

В даному розділі зібрані основні питання, що виникають у користувачів при роботі з модулем GMS Фінанси.

Запитання

Причина

Вирішення

1

Відображається неправильний баланс каси і видається помилка обробки документа, в чому причина?

У документах зазначено курс валют = 0.

Встановити коректне значення курсу валют для документа

2

Неможливо додати запис в документ, які причини?

Був встановлений статус, який заборонив редагування документа

Провести документ в статус, дозволяючий редагування документа або призначити права доступу для редагування документа в теперішньому статусі

Документ відкритий з періодом, у який не потрапляє поточна дата документа

Змінити період перегляду документа

3

Чому в документі відображаються не всі дані?

Можливо, на панелі для налаштування фільтрів встановлені значення фільтра

Перевірити наявність значень, за якими перевіряється фільтр. Для того, щоб зняти фільтрацію, натиснути кнопку Зняти.

4

Чому при відкритті документа не відображається бічна панель для налаштування фільтра?

У вікні документа обраний варіант відображення панелі "не відображати"

У нижньому рядку вікна документа перемкніть режим, натиснувши на кнопку 1 або 2

 

Чому в документі не відображається валютний рахунок підприємства, в полі Вал.счет (підпр.) Стоїть значення 0?

Для поточного підприємства не обраний банк і не заповнений номер валютного рахунку в Довіднику підприємств

Заповнити закладку Валютні рахунки для даного підприємства в Довіднику підприємств

Загальні запитання для користувача

У даному розділі розглядаються загальні питання по роботі з документами, а також специфічні помилки і проблеми, що часто виникають у користувачів.

Запитання

Причина

Вирішення

1

Чому в додатку відображається повідомлення "Демонстраційна версія"?

Неправильне налаштування файлу ліцензії

Зверніться до адміністратора системи

2

Чому я не можу зайти в програму?

Введено неправильне ім'я користувача або пароль

Перевірити коректність введення імені користувача або пароля

Відсутній доступ до сервера

Зверніться до адміністратора системи

Заборонений доступ до модуля

3

У документі пропав ряд колонок. В чому причина?

Збилися візуальні налаштування документа

Скинути візуальні налаштування (Вид -> Скидання візуальних налаштувань), додати необхідні колонки (Вид -> Видимі стовпці)

4

Чому при відкритті документа видається повідомлення про заборону читання / редагування?

У користувача відсутній доступ до роботи з поточним документом

Зверніться до адміністратора системи

5

Чому видається помилка «Не виявлена друкована форма»?

Файл друкованої форми документа не доступний для використання

Зверніться до адміністратора системи

6

Чому в Реєстрі документів не з'являються створювані документи?

Невірно вказано інтервал дат робочого періоду в Налаштуваннях користувача

Встановити вірні налаштування користувача (Сервіс -> Настройки користувача поле Робочий період)

7

При запуску програми помилка непідтримуваної версії додатка.

Версія додатки не відповідає поточній версії БД

Зверніться до адміністратора системи

 

GMS Торговий клиєнт
В даному розділі зібрані основні питання, що виникають у користувачів при роботі з модулем GMS Торговий клієнт.
 

Запитання

Причина

Вирішення

1

Чому при запуску модуля Торговий клієнт видає помилку після введення логіна і пароля?

Відсутній доступ до сервера

Перевірити наявність інтернет-з'єднання. Якщо все гаразд, зверніться до адміністратора системи

ЕККА не виявлений

Перевірити роботу касового апарату. Якщо все гаразд, зверніться до постачальника обладнання

Помилка непідтримуваної версії додатка

Зверніться до адміністратора системи

2

Чому при спробі входу в програму виникає повідомлення про помилку: "Помилка роботи з портом. Можливо порт вже відкритий іншою програмою"?

ЕККА фізично не підключений

Перевірити фізичне підключення ЕККА. Якщо ЕККА підключений, зверніться до системного адміністратора.

Спроба повторного входу в програму

Перевірити наявність вже відкритої програми

3

При запуску програми помилка непідтримуваної версії додатка.

Була замінена версія Бази Даних

Зверніться до адміністратора системи

4

Чому видається повідомлення про неспівпадіння балансів при вході в додаток?

Було здійснено аварійне закриття програми, в наслідок чого частина даних не зафіксувалася в базі даних або ЕККА.

Зверніться до адміністратора системи

5

Чому товар не сканується в полі Штрихкод?

Сканер не підключений або працює некоректно

Перевірити підключення сканера до ПК каси. Зверніться до постачальника обладнання

Не активне поле введення в чек

Натиснути кнопку "Введення в чек" або F1 на клавіатурі, після чого просканувати штрихкод ще раз

Обрано введення за кодом товару

6

Чому товар не пробивається? Видається помилка «Ціна менше нуля».

Не було здійснено переміщення товару з офісу в магазин.

Зверніться до адміністратора системи

Ціна товару у використовуваному прайс-листі дорівнює нулю

Додати ціни на товар в прайс-лист

Зверніться до адміністратора баз даних

Переміщення по товару оновило ціни не в потрібному прайс-листі

Зробити переоцінку цін продажу в потрібному прайс-листі в модулі Бізнес.

Зверніться до адміністратора системи

7

Чому при додаванні товару в чек з'являється помилка «Недостатньо кількості даного товару»?

Немає залишку по товару

Ввести вхідні залишки товару на склад магазину

Зробити прихід і переміщення товару на склад магазину

У Довіднику товару знятий прапорець Товар бере участь у залишках для даного товару

Встановити прапорець Товар бере участь у залишках у Довіднику товарів. Розрахувати поточні залишки товару

Перед продажем не виконано розрахунок поточних залишків

Виконати розрахунок поточних залишків за допомогою інструменту Розрахувати поточні залишки (пункт меню Сервіс).

Не дозволено продаж в мінус

Зверніться до адміністратора системи

Некоректно налаштована робота Менеджера синхронізації Офіс> Магазин

Зверніться до адміністратора системи

Товар знаходиться в відкладених чеках

Видалити / закрити відкладені чеки

8

Чому при додаванні товару в чек з'являється помилка "Товар невиявлений"?

Товару з таким кодом / штрих кодом не існує в БД

Додати товар в Довідник товарів з відповідним штрихкодом

У товару не проставлено штрих код в БД

Ввести штрих код товару в Довіднику товарів на закладці Види упаковки

Несправність сканера штрих кодів

Перевірте підключення сканера, якщо все в порядку зверніться до постачальника обладнання

Використовується стара версія програми

Зверніться до адміністратора системи

9

Чому неможливо виконати дію, додаток не реагує?

Проблема з клавіатурою

Зверніться до адміністратора системи

Виконується інша дія

Почекати, поки закінчиться виконання іншої дії. Якщо тривалий час не відбувається ніяких змін, зверніться до адміністратора системи

Відкрити додаткове вікно у фоновому режимі

Перевірити наявність вікна у фоновому режимі (поміняти клавіші Alt + Tab), закрити додаткове вікно і продовжити роботу

10

Чому при використанні Підбору товару за каталогом відображаються не всі товари?

Не відображаються товари з нульовим залишком, тому знятий відповідний прапорець "Товари з нульовим залишком"

У вікні інструменту "Підбір по каталогу" відзначити прапорець "Товари з нульовим залишком"

11

Чому виникає помилка: «Неможливо списати товар в мінус»?

Після сканування товару просканували штрих код в полі Кількість

Вказати коректну кількість товару

Залишок товару дорівнює 0. Встановлено заборону продажу товару в мінус

Якщо необхідно, дозволити продаж товару в мінус. Для цього зверніться до адміністратора системи

12

Чому при закритті чека виникає помилка: "Друкована форма чека не знайдена"?

Відсутній доступ до папки сервера, де знаходиться друкована форма

Зверніться до адміністратора системи

13

Чому не друкується чек?

Закінчилася чекова стрічка

Замінити чекову стрічку

Невірні налаштування в довіднику ЕККА

Зверніться до адміністратора системи

Проблема з використовуваним принтером

Перепідключіть принтер, якщо проблема не вирішилася зверніться до адміністратора системи

14

При закритті чека з'являється помилка: «Виконувана команда не дозволена для поточного фіскального режиму принтера. Помилка закриття чека ».

Застаріла версія додатка ТК

Зверніться до адміністратора системи

Перед створенням поворотного чека касиром був зроблений службовий винос всієї готівки в касі, через що реєстратор не давав зробити повернення

Ввести потрібну суму і закрити чек повернення

Неправильна настройка підключення до ЕККА

Зверніться до адміністратора системи

15

Помилка «ЕККА не відповідає». Які причини?

ЕККА не підключений до мережі

Перевірити підключення ЕККА, якщо все в порядку зверніться до адміністратора системи

Несправність сполучних кабелів

Перевірити підключення ЕККА, якщо все в порядку зверніться до адміністратора системи

При введенні найменування товару були використані недопустимі символи

Перезапустити Торговий клиєнт

16

Чому при скануванні товару в чек видається помилка "Ви здійснили введення під час обробки попередньої дії. Повторіть введення ще раз"?

Проблема зі сканером штрих кодів

Необхідно замінити обладнання. Зверніться до адміністратора або постачальника устаткування.

17

При друку чека видається повідомлення "Несправний механізм друкувального пристрою". В чому причина?

Некоректно заправлена касова стрічка

Перевірити коректність положення касової стрічки в принтері

Присутнє застрягання стрічки

Консультаційні запитання:

Запитання

Відповідь

1

Чому кількість відмін в Z-звіті не відповідає реальній кількості скасованого товару?

Розраховується кількість фактів скасування, а не самого товару

2

Як подивитися залишки по товару в Торговому клієнті?

Залишки по товару на поточному складі відображаються у вікні інструменту Підбір товару по каталогу, на складах мережі - по кнопці Детально ...