Програмне забезпечення для бізнесу

зроблено в Україні

Розпочато проект автоматизації всесвітньо відомої мережі ресторанів швидкого харчування

Нова мережа ресторанів швидкого харчування,що відкрилась у Києві - третя за розміром мережа фастфудів у світі, яка спеціалізується на стравах з курки. Мережа представлена ​​в 110 країнах світу. А це понад 16000 точок, в яких кожен день обслуговується близько 12000000 відвідувачів.

1 вересня 2013 року можливість відвідати ресторан цієї мережі, оцінити неперевершений смак страв і рівень сервісу з'явилася і в українців. Перший ресторан мережі відкрився 1 вересня біля станції метро "Чернігівська", по вул. Червоногвардійська 1а.

Другий ресторан, що відкрився 13 вересня, біля Південного ж/д вокзалу, є найбільшим рестораном цієї мережі в Європі, який володіє смугами роздачі, що дозволяють обслуговувати до 200 машин на годину, і здійснювати замовлення не виходячи з автомобіля. Загальна площа нового ресторану, включаючи літній майданчик, понад 1700 м2. Місткість - 280 чоловік всередині ресторану, а також понад 400 осіб на літньому майданчику.

Проект автоматизації виконується спільно компаніями GMS Service і ГіРСервіс. Для нас це дуже цікавий і значимий проект. Він свідчить про відповідність системи GMS Office Tools світовим стандартам автоматизації бізнес-процесів і про високу якість інструментів системи. Цікаво спостерігати як система GMS Office Tools впроваджується в мережі ресторанів, що використовує західні принципи управління і стандарти світового рівня.

Підприємства такого формату і рівня, передбачають дуже інтенсивний товарообіг і вимагають спеціалізованих інструментів управління товарними запасами. Тому, в рамках проекту автоматизації, була розроблена потужна система детального планування продажів.

Також, в даному проекті задіяний механізм автоматичного он-лайн виробництва і списання інгредієнтів на підставі продажів. Інтервал часу від закриття чека на касі до списання всіх інгредієнтів складає всього кілька хвилин. Це дає можливість оперативно відслідковувати залишки, своєчасно і точно управляти поповненням і переміщенням запасів.

Підхід максимальної автоматизації характерний для проекту в цілому. В результаті впровадження рішення кількість ручних операцій повинно бути зведене до мінімуму, а робота кожного співробітника максимально ефективною і продуктивною.

З цією ж метою була перероблена процедура інвентаризації - додана функція управління розміщенням запасів на складі. Фактичну кількість тепер можливо вказувати не тільки в основній одиниці виміру товару, але і в упаковках.

При впровадженні блоку управління закупівлями були використані механізми, які частіше використовуються великими роздрібними компаніями, ніж підприємствами громадського харчування. Це стосується алгоритмів автоматичного формування замовлення, контролю цін і контролю виконання умов постачальниками.

Для ефективного управління персоналом і планування зайнятості запроваджено функціональний блок кадрового обліку. Для обліку фактично відпрацьованого часу виконана інтеграція з приладом контролю доступу та обліку робочого часу Anviz C3.

Оперативне управління ресторанами засноване на величезній кількості ключових показників діяльності, які дозволяють контролювати всі процеси в закладах в режимі реального часу, підтримуючи їх роботу в стані добре налагодженого годинникового механізму.

З урахуванням стратегічних планів компанії відкривати ресторани у всіх великих містах - Києві, Дніпропетровську, Донецьку, Харкові, Одесі, Львові, Запоріжжі, в систему спочатку були закладені принципи вертикального управління і необмеженого зростання кількості закладів в мережі.

Колектив компанії GMS Service бажає мережі ресторанів втілення всіх планів розвитку.

27.09.2013