Проект автоматизації обліку технічного обслуговування і ремонтів в компанії Стройекспорт успішно завершено. Всі цілі автоматизації управління підприємством, поставлені перед компанією-розробником, досягнуті.
Фахівцями компанії GMS Service були проведені роботи по розширенню функціоналу облікової системи. Створені нові довідники і документи для організації документообігу. Побудовано нову прозору модель управління і обліку послуг з технічного обслуговування і ремонтів.
Зараз в системі ведеться облік фактичної наробки обладнання і планових показників. Реєструються заявки на проведення ремонтів і фіксуються факти проведення технічного обслуговування. Списуються запчастини і матеріали для проведення робіт з обслуговування і ремонту.
Для глибокого аналізу діяльності широко застосовується ряд звітів, побудованих на базі нових показників діяльності заводу: план-факт виробництва, плановий графік технічного обслуговування і ремонтів, плановий кошторис технічного обслуговування і ремонтів, журнал обліку простоїв та ін. Облік фізичного стану обладнання заводу, планування його технічного обслуговування і ремонтів в рази підвищили ефективність управління підприємством.
Колектив компанії GMS Service бажає ТОВ Стройекспорт успішно використовувати можливості системи управління підприємством для реалізації стратегічних бізнес-планів та досягнення високих фінансових результатів.
29.07.2014