Програмне забезпечення для бізнесу

зроблено в Україні

Нові можливості системи синхронізації - крок вперед в управлінні торговельною мережею

Наші клієнти ростуть разом з нами. І в міру збільшення масштабів змінюються вимоги до технологій і систем автоматизації.

Коли кількість торгових точок в мережі переходить за десятки, а то і сотні об'єктів, тільки максимальний рівень автоматизації, при мінімумі людського втручання, може забезпечити ефективне управління і контроль торговельною мережею.

Система GMS Office Tools 3.8 і всі програмні рішення на її базі спочатку спроектовані для автоматизації управління торговельною мережею. Але, при цьому, фахівцями відділу розробки постійно ведуться роботи по додатковій оптимізації системи, розширенню її можливостей і поліпшення юзабіліті.

Як правило, одною з найбільш уразливих ділянок автоматизації мережі магазинів або ресторанів є процедура обміну даними між торговими майданчиками.

Для запобігання будь-яких проблем, що виникають при обміні даними, ми зробили процедуру синхронізації повністю автоматичної, яка не потребує людського втручання. Більш того, обмін даними захищений від зовнішнього втручання.

Транзакційна архітектура побудови системи дозволяє відправляти тільки оновлену інформацію, знижуючи вартість володіння. Дає можливість використовувати для передачі даних будь-яке доступне інтернет-з'єднання, в тому числі звичайний побутовий мобільний інтернет.

Для гарантії надійності ми ведемо облік кожної транзакції і результатів її застосування. В результаті можна бути впевненим на 100% що передана інформація достовірна.

Інформація надається із затримкою всього в кілька хвилин, забезпечуючи ефективне управління торговельною мережею.

Настала черга оптимізації інструментів управління.

Тепер оновлений "Менеджер синхронізації" є розширеним пультом управління всіма обмінними процесами підприємства.

Працюючи в новому режимі контролю підписок, адміністратор системи в одному вікні може з легкістю контролювати і управляти станом обміну даними по сотням підписок (наприклад, магазинів). Для цього статус кожної підписки позначається спеціальною піктограмою. Для кожної підписки наводиться детальна інформація про поточний стан даних і об'ектів синхронізації.

Набагато спрощує роботу з підписками нова можливість груповання підписок за поточним станом і пошуку (фільтрації) за кодом, іменем або іншим параметром.

Сам обмін даними виконується службою, яка працює в багатопотоковому режимі, а інформація на екрані оновлюється автоматично, із заданим інтервалом.

Сюди ж винесені найбільш часто використовувані команди "Менеджера Синхронізації" - ручна синхронізація, управління розкладом підписок, робота з журналами і т.п.

Ми постійно розвиваємо наші програмні продукти. Удосконалення програмного забезпечення, розширення функціональних можливостей галузевих рішень дозволяє нашим клієнтам завжди бути в курсі сучасних бізнес-тенденцій, використовувати новітні світові технології для автоматизації управління і контролю підприємствами.

12.12.2013