Програмне забезпечення для бізнесу

зроблено в Україні

Зміни в законодавстві щодо застосування РРО в 2015 році

Шановні клієнти та партнери!

Через два тижні набуде повноцінні права Закон України, прийнятий 28 грудня 2014, №71-VIII "Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи».

Згідно зі змінами в Податковому кодексі України, платники єдиного податку фізичні особи-підприємці другий (з 1 січня 2016 року) і третьої (з 1 липня 2015 року) груп будуть зобов'язані застосовувати реєстратори розрахункових операцій.

До них відносяться:

Суб'єкти господарювання, які використовують програмно-технічні комплекси самообслуговування при розрахунках за реалізовані товари та надані послуги.
Суб'єкти господарювання здійснюють продаж товарів в мережі Інтернет.
Суб'єкти господарювання надають послуги підприємствами, установами та організаціями всіх форм власності (перукарні, салони краси, спортивні клуби, хімчистки, сервісні центри з ремонту побутової техніки тощо).

Користувачам зареєстрованих і введених в експлуатацію ЕККА до 01.01.2015, які подають в фіскальні органи тільки інформацію про обсяг розрахункових операцій (Z-звіти), встановлено перехідний період. За 1 рік (до 01.01.2016) вони повинні доопрацювати або замінити існуючу касову техніку на таку, яка забезпечуватиме передачу електронних копій розрахункових документів і фіскальних звітних чеків по електронних каналах зв'язку.

Дія закону не поширюється лише на ФОП, які здійснюють діяльність на ринках, при продажу товарів дрібнороздрібної торговельної мережі через засоби пересувної мережі та платників єдиного податку першої групи. А також на підприємства торгівлі та громадського харчування, які проводять розрахунки у касах цих підприємств з оформленням прибуткових і видаткових касових ордерів та видачею відповідних квитанцій, підписаних і завірених печаткою в установленому порядку.

Купівля та обслуговування РРО коштує не малих грошей. Один касовий апарат в середньому можна придбати за 3500 - 10000 грн. Установка устаткування і щомісячне обслуговування також затягне на кілька сотень гривень.

Купівля обладнання, яке буде виконувати тільки одну функцію - передавати дані в фіскальні органи, на нашу думку, не дуже виправдане вкладення грошових коштів.

Ми пропонуємо інвестувати в майбутнє вашої компанії.

Купуйте облікову систему, що має професійну інтеграцію з фіскальним реєстратором. Так ви зможете не тільки виконувати всі обов'язки, покладені на вас державою, а й вести якісний прозорий облік власної діяльності. Розташовувати достовірною інформацією про стан справ. Вирішити питання взаєморозрахунків з постачальниками. Своєчасно поповнювати запаси найактуальнішими товарними позиціями і багато іншого.

Використання тандему "програма - обладнання" - це вигідне вкладення в майбутнє розвиток і розширення вашої діяльності.

З питань придбання ПЗ і обладнання, яке в комплексі забезпечить якісне управління вашим бізнесом і передачу даних в фіскальні органи, звертайтеся у відділ продажів компанії GMS Service по телефону (056) 732 23 32.

15.07.2015