Програмне забезпечення для бізнесу

зроблено в Україні

Інтеграція процесів торгової компанії і банку - це реальність!

Банківські платіжні картки стають все більш популярним способом розрахунку. Для покупців переваги використання платіжних карт прості і зрозумілі. Це дуже зручно, немає необхідності носити при собі великі суми готівки. При необхідності будь-яка кількість грошей, необхідна для здійснення покупок, завжди при собі. Але, при цьому, гроші завжди в безпеці. У разі будь-яких непередбачених ситуацій картку завжди можна просто заблокувати. А також всілякі програми лояльності, бонуси, знижки та нарахування, які банк-емітент платіжних карт надає своїм клієнтам.

У свою чергу, компанії, що надають товари та послуги, також активно підтримують використання покупцями банківських платіжних карт. Автоматизація касових операцій набагато прискорює процес розрахунку за покупки, робить його більш комфортним для покупців. Для цього облікова система роздрібної мережі повинна швидко і якісно проводити обмін інформацією з банківськими терміналами, не затримуючи покупців у касовій зоні і не створюючи черги.

Прикладом для наслідування у справі організації процесу продажів є всеукраїнська мережа магазинів іграшок і товарів для дітей "Будинок Іграшок". Всі найновіші і сміливі ідеї, що стосуються організації торгового простору і забезпечення високої якості обслуговування клієнтів, здійснюються саме тут.

У чому ж секрет успіху мережі "Будинок Іграшок"?

Правильно обрана система управління підприємством є одним з головних інструментів управління підприємством. Гнучка і професійна система дозволяє компанії постійно розвиватися і вдосконалюватися.

Протягом багатьох років система управління підприємством GMS Office Tools успішно справляється з завданнями автоматизації обліку і торгівлі в мережі дитячих магазинів "Будинок Іграшок". Постійний розвиток і розширення можливостей програмного забезпечення дає можливість втілити в життя найнеймовірніші проекти по автоматизації бізнес-процесів торговельної мережі.

Одним з таких проектів є інтеграція процесів банку і торгової компанії в єдину систему.

Для цього було розширено функціонал касових модулів і забезпечена максимальна інтеграція модулів автоматизації продажів з платіжними системами і сервісами найбільшого і надійного банку України - ПриватБанк. Саме ПриватБанк, як найпрогресивніший в частині впровадження інновацій, відгукнувся взяти участь в проекті інтеграції своїх бізнес-процесів і бізнес-процесів мережі "Будинок Іграшок" для досягнення спільної мети - поліпшення якості обслуговування покупців.

Механізм роботи дуже простий. Банківський платіжний термінал приєднується до комп'ютера з встановленим торговим модулем. При оплаті платіжною карткою обмін даними з терміналом відбувається автоматично. Термінал сам "знає" скільки потрібно зняти грошей для оплати покупки. Облікова система автоматично перевіряє успішність оплати, зберігає всю необхідну інформацію для звірки з банком і сама закриває чек. Зворотні чеки в такому режимі працюють повністю автоматично, виключаючи будь-які помилки касира.

Найближчим часом будуть запущені додаткові функції інтеграції. Друк термінального чека оплати на фіскальному реєстраторі дозволить заощадити витратні матеріали, спростити роботу касира і здешевити обладнання касового місця. Також, будуть оброблятися знижки, які спільно надаються магазином і банком за VIP-платіжними картками ГОЛД, Платинум. Відсутність стикування між платіжної і облікової системами може привести до дублювання спільних знижок.

Директор магазину "Будинок Іграшок", що в ТРЦ "Караван" в м Дніпропетровськ, Ірина Сараєва зазначає: "Покупцям подобається високий рівень сервісу. З моменту впровадження нового функціоналу касових модулів, тобто, останніх чотири місяці, сам процес розрахунку з покупцями став набагато швидше і зручніше. Повністю виключений людський фактор, ніяких помилок касирів при введенні інформації. Інформація з платіжної карти автоматично заводиться на термінал і всі дані про розрахунково-касові операції також в автоматичному режимі вносяться в систему управління підприємством. Ручна праця касира зведений до мінімуму".

Роботою нових інструментів задоволені і персонал і керівництво. Після впровадження нових механізмів взаємодії з банком стало набагато комфортніше і прозоріше. Крім того, якісний і зручний інструмент для роботи касирів забезпечує комфортну робочу атмосферу в колективі.

Проект інтеграції внутрішніх процесів ПриватБанку і облікової системи торгової мережі "Будинок Іграшок" в єдину систему повністю виправдав всі очікування як компанії-розробника, так і замовника. Каси працюють як годинник.

Компанія GMS Service висловлює величезну подяку мережі "Будинок Іграшок" за плідну співпрацю в процесі реалізації проекту. Колектив компанії GMS Service доклав максимум зусиль для того, щоб робота з новим функціоналом системи управління підприємством GMS Office Tools полегшила працю персоналу, забезпечила тільки позитивні емоції у клієнтів мережі магазинів дитячих іграшок "Будинок Іграшок", а також принесла високі фінансові результати компанії.

02.07.2014