Програмне забезпечення для бізнесу

зроблено в Україні

Дисконтна система для Меблевого Салону

Програми лояльності клієнтів - один з найпоширеніших і дієвих маркетингових інструментів в боротьбі за прихильність покупців. Використання дисконтних і бонусних програм дозволяє продавцям підтримувати лояльність постійних клієнтів. А за допомогою всіляких знижок і розпродажів в магазини і торгові мережі залучаються нові покупці.

Результат застосування вищезазначених маркетингових заходів - збільшення кількості лояльних покупців, робить їх дуже популярними у всіх сегментах роздрібної торгівлі.

Меблеві салони - не виняток. Величезна кількість постійних клієнтів меблевих салонів залишалися без відповідної уваги з боку продавця. А самі меблеві салони, якщо і надавали якісь знижки своїм постійним клієнтам, то робити це було зовсім не зручно. Через відсутність інструментів, відстежувати надання знижок, проведення розпродажів просто нічим.

Тому компанія GMS Service спільно з нашими клієнтами, мережею меблевих салонів "Парус", розробила програмні інструменти для побудови програм лояльності в меблевому салоні.

Для участі в програмі лояльності мережі меблевих салонів "Парус" новому клієнтові необхідно здійснити покупку на певну суму і отримати дисконтну карту.

Видаючи дисконтну карту, продавець-консультант заповнює в обліковій системі анкету з даними клієнта (прізвище, ім'я та по батькові клієнта, контактний телефон) вибирає дисконтну карту і вказує початковий розмір знижки.

У процесі подальших покупок, система відстежує суми коштів, витрачених клієнтом в салонах мережі і пропонує замінити дисконтну карту на нову, з більш високим рівнем знижки.

Застосовуючи дисконтні карти для ідентифікації своїх покупців меблеві салони мають можливість приділяти належну увагу постійним клієнтам, поліпшити рівень обслуговування, відстежувати ефективність проведення акцій і надання знижок.

Компанія GMS Service бажає мережі меблевих салонів "Парус", за допомогою нових інструментів, значно збільшити кількість лояльних клієнтів і власний фінансовий результат.

31.07.2014