Для торгового підприємства чи підприємства сфери обслуговування завдання залучення нових та утримання постійних клієнтів за допомогою програм лояльності є чи не визначальним. Сучасного покупця вже не здивувати звичайною фіксованою знижкою, відповідно, зріс і рівень вимог до маркетингових заходів, що проводяться.
Модуль GMS Дисконтна Система – потужний інструмент у руках маркетолога, призначений для:
- Визначення правил роботи різноманітних маркетингових акцій, починаючи від найпростіших фіксованих знижок на відсоток або суму, і закінчуючи складними акціями, що враховують безліч факторів (загальна сума чека, наявність у чеку певних товарів у певній кількості, час та місце здійснення покупки тощо);
- Налаштування правил взаємодії акцій – акції можуть взаємодіяти між собою за принципом послідовного накладання чи складання знижок, або ж бути повністю несумісними;
- Налаштування повідомлень касиру - касир завжди знатиме про те, які акції відбуваються зараз, і зможе проінформувати про це покупця.
Технології, що лежать в основі модуля GMS Дисконтна Система дозволяють налаштувати практично будь-яку акцію, причому налаштування займає зовсім не багато часу.
Незважаючи на все різноманіття маркетингових інструментів, їх можна привести до таких основних механік:
- Ручна знижка – відсоток або сума знижки вказується вручну на одну позицію чека.
- Ручна знижка на чек - відсоток або сума знижки вказується вручну, знижка застосовується до всіх товарів чека.
- Ручна знижка на групу – відсоток або сума знижки вказується вручну, знижка застосовується до товарів, зазначених у налаштуванні акції.
- Індивідуальна - відсоток знижки зчитується з властивостей дисконтної картки, залежить від накопичень.
- Накопичувальна – відсоток знижки залежить від суми попередніх покупок клієнта. Визначається за дисконтною карткою.
- Накопичувальна за період - окремий випадок накопичувальної. Відсоток знижки залежить від суми попередніх покупок клієнта за певний час (наприклад, за поточний календарний рік). Визначається за дисконтною карткою.
- Кошик товарів - для придбання набору товарів однією з них надається знижка. Наприклад, 1+1=3 (третій товар безкоштовно); 50% другого товару.
- Кошик з подарунком - окремий випадок Кошики товарів. Замість знижки видається подарунок, якого немає у вільному продажу. Система контролює виконання умов видачі подарунка.
- День народження клієнта – для власників дисконтних карток у заданий період до та після дня народження клієнта діє підвищена знижка.
- Знижка на чек - при виконанні умов (наприклад, при купівлі на певну суму або придбання певного товару) на весь чек автоматично надається знижка.
- Знижка на групу товарів – знижка автоматично надається на певну групу товарів.
- Сезонна знижка - знижка надається залежно від заданого розкладу весь товар чи певні групи товару.
- Мережеві акції – програма лояльності, що діє у кількох торгових мережах, що працюють на різних системах. Сума накопичень та відсоток знижки зчитуються безпосередньо з дисконтної картки (картка з чипом).
- Бонусні системи - за кожну покупку клієнту – власнику дисконтної картки нараховуються бонуси, які можна використовувати як оплату за певними правилами. Нараховані бонуси можуть зберігатися як в інформаційній базі пакету GMS Office Tools, так і в зовнішніх системах.
- Штрихкод на чеку - при виконанні умов акції, фіскальний реєстратор або чековий принтер наприкінці чека додруковує штрихкод із рекламною інформацією, який можна використовувати для розрахунку двома способами: як купон (знижка на суму) або як одноразову дисконтну картку (знижка у %).
- Комплексне меню – зручний інструмент швидкого підбору страв із усіх доступних варіантів за фіксованою ціною. Виключає можливість помилки офіціанта у процесі формування замовлення.
Немає програм лояльності, які неможливо налаштувати за допомогою Модуля GMS Дисконтна Система.
Зазначимо, що якою б складною не була система знижок, вона аж ніяк не уповільнює швидкість обслуговування покупців на касовій зоні - знижки, що діють в даний момент, надаються максимально швидко - автоматично або вручну через зручний інтерфейс.
Тісна інтеграція модуля з фронт-офісними програмами GMS Торговий Клієнт, GMS Ресторан, GMS Fast Food забезпечує миттєвий запуск налаштованих акцій у роботу на касовій зоні.
Не менш важливо після запуску будь-якої маркетингової активності оцінити її ефективність. Для цього інформація щодо використання акцій дуже докладно накопичується в базі даних, що у свою чергу дає можливість:
- Абсолютно достовірно оцінювати вплив тієї чи іншої акції обсяг продажів;
- Аналізувати ефективність проведення акції, її впливу на прибуток;
- Вести персоніфікований облік щодо покупців – власників дисконтних карток;
- Оцінювати динаміку клієнтської бази;
- Проводити сегментацію клієнтської бази;
- Виявляти можливості та переваги груп покупців з метою розробки індивідуальних пропозицій.